Klachten en registraties
Ik ben aangesloten bij de beroepsvereniging het NVPA. Aan de beroepsvereniging leg ik verantwoording af over mijn kwaliteit en ontwikkeling. Mocht je niet tevreden zijn met mijn begeleiding, dan kan je je tot hen wenden. Klik hier om te zien wat je het beste kunt doen als je klachten hebt.
Ik ben ook aangesloten bij het SCAG , een commissie die ons kan helpen in geval van een geschil.
- AGB-codes:
- Zorgverlener: op aanvraag
- Praktijk op aanvraag
- RBCZ, licentienr.: op aanvraag
- NVPA, registratienr.: op aanvraag
- KvK Amsterdam: 63180642
-
BTW-nummer: NL001690836B06
Klachtenreglement
Wij willen allemaal ‘samen-werken’ aan goede zorg. Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent over de zorg die je krijgt. Wij willen dan de oorzaak daarvan wegnemen. Zo voorkomen wij dat wat jou dwarszit, blijft voortduren of zich herhaalt. En helpen wij elkaar om de zorg te verbeteren.
Welke stappen kun je zetten?- Praat hierover met uw therapeut. Dit kunt u zelf doen, of samen met een wettelijk vertegenwoordiger. U kunt uw vragen of bezwaren eventueel ook telefonisch of per e-mail voorleggen aan de therapeut. De therapeut kan meer informatie geven en/of de behandeling nogmaals uitleggen. Ook voor de therapeut is het belangrijk te weten dat er vragen zijn over de behandeling of dat er iets niet goed gegaan is.
- Als u er samen niet uitkomt, kunt u contact opnemen met de beroepsvereniging. De beroepsvereniging bespreekt met u de ontstane situatie en geeft aan welke mogelijkheden er zijn. Dit gesprek is vertrouwelijk. Wij respecteren uw privacy.
- Wanneer u een klacht wilt indienen, kunt u het Klachten-informatieformulier invullen. Dit formulier is strikt vertrouwelijk en wordt alleen gebruikt om de klachtenfunctionaris en/of de geschilleninstantie te informeren. In dit formulier kunt u uw gegevens invullen en de klacht omschrijven.
- Nadat u het formulier op uw scherm (digitaal) ingevuld heeft kunt u het printen en in een gesloten enveloppe opsturen aan het secretariaat van het NVPA, postbus 351, 5400 AJ Uden. U kunt het ook opslaan en per e-mail naar ons toesturen: klachten@nvpa.org.
NB: De datum van het formulier past zich automatisch aan als u het formulier print! - Alleen met uw toestemming sturen wij uw klacht vervolgens door naar de coördinator van de poule van onafhankelijke klachtenfunctionarissen. Dat zijn allen professionals met wie u uw klacht kunt bespreken en van wie u een advies krijgt wat te doen met uw klacht.
Aangesloten bij S.C.A.G.
Daarnaast ben ik aangesloten bij een erkende geschillen instantie: S.C.A.G. (Stichting Complementaire en Alternatieve Gezondheidszorg) onder licentie nummer: ------